wtorek, 14 listopad 2017 23:36

Biuro Podróży Szarpie Travel

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
Firma zrodziła się z naszej prywatnej pasji do podróży. Nasze początki to wyjazdy harcerskie organizowane w gronie przyjaciół: wyprawa na Mont Blanc, zwiedzanie Afryki Zachodniej, podczas którego zdobyliśmy Kilimandżaro, Indie, Nepal i wiele innych… Moglibyśmy godzinami o nich opowiadać.

W 1996 roku powstało Biuro Podróży Szarpie Travel. Nie mieliśmy wielkich nakładów finansowych, ale za to ogromne przekonanie, że chcemy zaszczepiać w innych bakcyla do odkrywania najpiękniejszych zakątków świata. Na początku zajęliśmy się organizacją kolonii i obozów młodzieżowych. Nasze zaangażowanie i podejście spotkało się z fantastycznym odzewem. Już rok później otworzyliśmy lokal w centrum miasta, a za kilka miesięcy wydaliśmy pierwszy katalog z ofertą na wyjątkowe wakacje dla dzieci. Zostaliśmy też przyjęci do prestiżowego grona, jakim jest Polska Izba Turystyki.

Dzięki ciekawym pomysłom i profesjonalnemu przygotowaniu zdobywaliśmy coraz mocniejszą pozycję na rynku. W 2000 roku poszerzyliśmy nasz pakiet usług o spływy kajakowe, które pozwoliły spełnić nasze marzenie o szerzeniu idei aktywnego wypoczynku. Propozycja spodobała się zarówno młodzieży, jak i dorosłym. Wiedzieliśmy, że idziemy w dobrym kierunku.

Niezwykle ważny był dla nas rok 2002, kiedy mogliśmy zaprosić pierwszych Gości na Mazury do naszego własnego Ośrodka Wypoczynkowego Kulka. Unikalne atrakcje i przepiękne położenie podbiły Wasze serca. Obecnie miejsce odwiedza każdego roku kilka tysięcy osób z całej Polski. Dzieci z Warszawy, Gdańska, Poznania, Katowic, Wrocławia i wielu innych miast przyjeżdżają do nas, żeby bawić się na okrągło!

Jednocześnie w trosce o jakość wypoczynku uczestników kolonii i obozów młodzieżowych założyliśmy Warmińsko-Mazurskie Studium Kształcenia Pozaszkolnego, w którym doskonalimy kadrę wychowawczą.

Nazwa firmy:

Biuro Podróży Szarpie Travel

Adres:

ul. Mickiewicza 17/2
10-508 Olsztyn

Telefon kontaktowy:

+48 89 527 47 67

Adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres www: www.szarpie.pl
Link do katalogu wycieczek:

Reklama

Ostatnio zmieniany wtorek, 22 styczeń 2019 11:08

17 Adama Mickiewicza
Olsztyn, warmińsko-mazurskie.
Polska ,11-041
+48 89 527 47 67
poniedziałek: 09:00–17:00,wtorek: 09:00–17:00,środa: 09:00–17:00,czwartek: 09:00–17:00,piątek: 09:00–17:00,sobota: Zamknięte,niedziela: Zamknięte

Przyjaciele Portalu

Książki na drogę

Serce na sznurku - recenz...

on 04 styczeń 2019
Serce na sznurku - recenzja

Książka "Serce na sznurku" Małgorzaty Domagalik, to historia dwójki bohaterów, niedźwiedzia polarnego Ksawerego oraz małej...

Summoner: Bitwa - Recenzj...

on 30 sierpień 2018
Summoner: Bitwa - Recenzja

Dzisiaj mamy prawie wszystko: smartfony, tablety, komputery, telewizję, X-boxy itd. Niestety nie mamy najważniejszego: magii...

Buntowniczka z pustyni. R...

on 24 luty 2018
Buntowniczka z pustyni. Recenzja

Amani, sierota mieszkająca z wujem, ciotką, kuzynami i kuzynkami od lat chce uciec z zabitej...

Cała prawda, Dan GEMEINHA...

on 14 czerwiec 2018
Cała prawda, Dan GEMEINHART - recenzja

Mark, trzynastoletni chłopiec, jest śmiertelnie chory – ma raka. Od lat marzył, by wspiąć się...

« »
© 2015-2019 podrozezklasa.pl. All Rights Reserved.