Co nowego?

A Ty co zobaczysz?

A Ty co zobaczysz?

Muzeum Narodowe w Warszawie rozpoczęło bardzo interesującą kampanię pt. "A Ty co zobaczysz?". Pokazuje ona sposób odbierania sztuki trzech różnych osób z różnym bagażem doświadczeń, różną wrażliwością i różnymi pasjami.

Pokazuje, że każdy kto otworzy się na sztukę może ją interpretować na swój sposób i może znaleźć w niej inspirację do życia i swoich działań. Swoimi doświadczeniami podzieliła się Monika Brodka, Marek Kamiński i Marcin Gortat.

"Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi" - mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.

Tej wrażliwości i otwarcia powinniśmy uczyć również dzieci. Najlepiej zrobić to wybierając się z nimi do Muzeum.

Zapraszam do obejrzenia klipów:

 

Reklama

 

 

REKLAMA
REKLAMA